پاتوژنز نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : rshaole

پاتوژنز نفروپاتی دیابتینفروپاتی دیابتی یکی از مهمترین عوارض دیابت است. بروز نیز در بر داشت روند رو به بالا بیماری کلیوی در مرحله ترمینال تبدیل شد، دلیل گلومرولونفریت دوم. از آنجا که از حضور پیچیده آن از بیماریهای متابولیک، پس از بیماری کلیوی مرحله توسعه، درمان مشکل تر از دیگر بیماری های کلیوی است، بنابراین پیشگیری و درمان نفروپاتی دیابتی و تاخیر بزرگ است.

پاتوژنز نفروپاتی دیابتی در حال حاضر در نظر گرفته عوامل درگیر در سرمایه گذاری مشترک خاص پس زمینه و عوامل خطر ژنتیکی برای بیماری.

1. عوامل ژنتیکی

نسبت مردانی که نفروپاتی دیابتی نسبت به زنان. یک مطالعه از ایالات متحده است در همان محیط، آفریقایی و مکزیکی نفروپاتی دیابتی مستعد در مقایسه با سفید پوستان، هم نژاد، برخی از خانواده ها مستعد ابتلا به نفروپاتی دیابتی، تمام این نشان می دهد عوامل ژنتیکی. دیابت نوع 1 از 40٪ تا 50٪ از میکروآلبومینوری در دیابت نوع 2 در مدت زمان بررسی مطرح می شود، تنها 20٪ تا 30٪ از نفروپاتی دیابتی، نشانه آن است که عوامل ژنتیکی می تواند نقش مهمی بازی کند.

2. همودینامیک کلیوی

پس از نفروپاتی دیابتی اولیه را می توان در اختلالات همودینامیک کلیوی مشاهده می شود، او نشان داد پرفیوژن بالا و میزان فیلتراسیون گلومرولی، جریان خون کلیوی و میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) را افزایش می دهد، و افزایش پروتئین مصرف را افزایش می دهد تا حد زیادی بیشتر است.

3. اختلالات متابولیک ناشی از قند خون بالا

سطح قند خون بالا، عمدتا از طریق کلیه ها و اختلالات متابولیک آسیب همودینامیک کلیوی از جمله بیماریهای متابولیک منجر به مکانیسم های آسیب کلیوی عبارتند از: ① متابولیسم گلوکز محلی در بافت کلیه ممکن است پایان گلیکوزیله شدن پیشرفته توسط متابولیت گلیکوزیلاسیون nonenzymatic تشکیل (سن). ② فعال شدن مسیر پلی. ③ diacylglycerol - پروتئین کیناز راه فعال C؛ ④ مسیر سوخت و ساز بدن گلوکوزامین داشته باشد. علاوه بر این به ناهنجاری های متابولیک بالا در ارتباط با اوایل فیلتراسیون بالا، مهمتر از آن، به منظور تسهیل در غشای پایه گلومرولی (GBM) ضخامت، و تجمع ماتریکس خارج سلولی.

4. فشار خون بالا

تقریبا هر نفروپاتی دیابتی در ارتباط با فشار خون بالا، فشار خون بالا نفروپاتی در بیماران مبتلا به دیابت نوع 1 و UIA در موازی رخ می دهد، و در نوع 2 نفروپاتی دیابتی اغلب زودتر ظاهر می شود. کنترل فشار خون است که از نزدیک با توسعه نفروپاتی دیابتی مرتبط است.

5. سوخت و ساز بدن از مواد وازواکتیو

توسعه و پیشرفت نفروپاتی دیابتی می توانند سوخت و ساز بدن از مواد استثنا وازواکتیو داشته باشد. از جمله آکادمی علوم روسیه، اندوتلین، پروستاگلاندینها و خانواده از عوامل رشد و دیگر اختلالات سوخت و ساز.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,علت ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815